ON CREATIVITY: Andrei Dinu [Managing Partner Event Heroes]

Creativitate / by Grolsch RO

Ce înseamnă creativitatea? Greu de răspuns. Însă cert este că nu doar cei talentați se bucură de ea. Creativitatea se poate cultiva de oricine este destul de curios să o găsească. Pentru că este în fiecare dintre noi, indiferent de cine suntem sau în ce domeniu lucrăm. Seria de interviuri On Creativity continuă cu noi unghiuri despre ce înseamnă creativitatea.

Andrei Dinu: Cred că este o metodă de a rezolva probleme, pentru mine asta este creativitatea.

Este un skill-set pe care cred că poți să-l deprinzi și pe care poți să-l îmbunătățești. Este varianta de a găsi soluții interesante și bune la o serie de nevoie. 

Este foarte important să poți gândi creativ sau să abordezi o metodă creativă de gândire pentru a putea să rezolvi situațiile în care te regăsești sau pentru a putea să oferi experiențe noi oamenilor din jurul tău. Fie că ei sunt participanți la evenimente, fie că sunt colegii tăi, fie că sunt prieteni.

Citesc lucruri noi din diverse domenii, de la tehnologie la cultură, de la medicină la antreprenoriat și lista poate să continue. Este foarte important să știu cele mai noi informații pentru că, luându-mi informații și resurse din diverse locuri, pot să construiesc diverse scenarii de eveniment, de activări de eveniment sau pot să găsesc oameni interesanți care să vorbească la evenimente precum Feed Your Mind din cadrul Awake sau la TEDx Bucharest sau pentru clienți care au nevoie de astfel de servicii.

Cred că foarte mult contează exercițiul pe de-o parte, exercițiul structurat. Trebuie să poți să te gândești și să abordezi o nevoie, o necesitate, o problemă din anumite puncte de vedere.

Să ieși din acea cutie despre care vorbim cu toții și cred că este foarte important să citești mult, să te expui unor experiențe non-stop. Este foarte important să înveți constant, să nu te oprești din învățat.

Dacă la un festival există componenta muzicală care hrănește spiritul, există componenta de mâncare, băutură care hrănește corpul, de ce să nu avem o componentă care hrănește mintea participanților?

De aceea, Feed Your Mind.

Am creat acest experiment anul trecut, a prins foarte bine, apoi ne-am gândit că vrem și ne-am dat seama că putem să creăm o platformă de informare și informație pentru același public care să fie prezent atât în festival, cât și în afara festivalului, stand alone, prin intermediul căreia să transmitem o serie de mesaje publicului nostru și să implicăm acești tineri care vin la eveniment să discute mai serios despre anumite subiecte.

Aș defini Awake-ul ca un eveniment în care tineri și adulți deopotrivă sunt implicați într-o lume de basm, o lume altfel, în care muzica, activările pe care le creăm în cadrul evenimentului, acest tip de interacțiuni de tip Feed Your Mind, se completează într-un boutique festival așa cum momentan la noi nu există un altul.

L-aș defini în continuare ca pe un go-to place pentru oamenii creativi, pentru oamenii care se identifică cu muzica și cu un spirit liber de viață și care vor să experimenteze lucruri noi.





Back Published 18 Jul 2018 Creativitate
0 comments
Choose a cover
Choose